2016/08/16

Blog újratöltve

Már jó pár hónapja nem blogoltam. Valahogy a sok teendő mellett mindig egyszerűbbnek bizonyult egy gyors poszt az instagramon vagy a facebookon pedig még régebben megfogadtam, hogy rendszeresen írok nektek kicsit a lakásról, az alkotósarkomból, meg még jó pár mindenről. 
Szerettem volna pár konyhás bejegyzést és pár csináld magad leírást. Írtam volna az új nemes acél ékszerekről is, meg arról, hogy kaphatóak már Zalaegerszegben, a Pitypangban.
 Aztán nyaralásközben is eszembe jutott, hogy írhatnék nektek, megmutathatnám milyen szép helyeken jártunk és figyelmeztethettelek volna titeket, hogy nézzetek le a Művészetek Völgyébe. De mindez elmaradt. 


Végül aztán csak megírtam ezt a bejegyzést, hogy jelezzem, itt vagyok, élek és a nyárnak is vége lassan így nem lehet több kifogásom. Ráadásul Vicának ígértem egy sok képbôl álló bejegyzést az alkotósarkomról, úgyhogy ezzel fogom majd kezdeni 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése