2014/08/19

Határidőnapló házilag





This post is in hungarian. In order to donwload the english version of the free printable calendar, please scroll down the page :)







Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem a hétköznapjaim elengedhetetlen kelléke a naptáram. Ennek kapcsán minden (egyetemi) évkezdéskor körbejárom a papírboltokat a tökéletes naptár után kutatva, de eddig még nem találtam meg az igazit. Ezért aztán idén úgy döntöttem, hogy saját naplót készítek, saját grafikájú naptárral, újrahasznosított füzetlapokkal, scrapbook papírral és egyéb apróságokkal.



Amiket hozzá használtam:
-havi felbontású naptár (az általam készített nyomtatható naptár innen tölthető le)
*A letöltés ingyenes, de kérlek csak saját célra (személyes használatra) használd*
-régi füzetlapok
-scrapbook papírok vagy egyéb mutatós kartonlapok (ezekből lesznek az elválasztók)
-kartonpapír a borítókhoz (egy régi füzet elő és hátlapja is megteszi)
-Tilda textil
-gumizsinór (Röltexben kapható)
-medál alap és hozzáillő üveglencse Alexandrától
-szegecsek (ezeket használtam, hogy a gumimadzag elhelyezése is mutatós legyen, illetve az előlapot is ezzel díszítettem)

Eszközök:
-vágóeszköz és olló
-PVA alapú ragasztó a kasírozáshoz (hobbiboltban kapható)
-ékszerragasztó a medálhoz (ugyancsak Alexandrától)
-lyukasztó, szegecselő

Az elkészítés:
Régi füzeteimből kivágtam a maradék lapokat. Az elválasztókat kedvenc "Dear Lizzy" scrapbook papírjaimból illetve újrahasznosított kartonokból készítettem.


Régi füzetekből kivágott lapok
Régi füzetekből kivágott lapok
Dear Lizzy elválasztók
Dear Lizzy elválasztók
További elválasztók
További elválasztók
Mivel szeretem az igazán különleges naptárakat, saját grafikával láttam el a havi felbontásban elkészített oldalakat. Ezeket kartonpapírra nyomtattam ki majd saját ízlésemnek megfelelően sorrendbe raktam a lapokat és méretre vágtam őket.


Saját grafikával ellátott naptár
Saját grafikával ellátott naptár
A naptár lapok kinyomtatva
A naptár lapok kinyomtatva
Kedvenc kis ábrácskám :)
Kedvenc kis ábrácskám :)

Magát a borítást egy régi füzet karton elő -és hátlapjából készítettem úgy, hogy kedvenc Tilda textilemmel bevontam ezeket és a hátlapjához illesztettem gumimadzagot. Az előlapra medálalapot ragasztottam díszítés gyanánt.



Textillel bevont borítók
Textillel bevont borítók
Medálalap a borítón
Medálalap a borítón
Spirálozás előtt
Spirálozás előtt

Az utolsó lépés a spirálózás volt de ezt eszköz hiányában a profikra bíztam és a Copy Generalnál csináltattam meg. Az eredmény úgy gondolom elég mutatós lett és nagyon szeretem az én kis határidőnaplómat. Oly annyira, hogy végül egy tolltartót is varrtam hozzá és nagyon boldogan tapasztaltam, hogy ez a szett tökéletesen mutat a táskámmal :)


Az elkészült napló
Az elkészült napló
A naplóm és a tolltartóm
A naplóm és a tolltartóm
Saját készítésű, hétköznapi kiegészítőim
Saját készítésű, hétköznapi kiegészítőim
Ha szeretnél a hasonló projektekről, leírásokról értesítést kapni, iratkozz fel hírlevelünkre, ahol egyben játék és nyereményfelhívásainkról is értesítünk :)




I am so excited at how this project turned out and though I do not have time to write an english tutorial i created a printable monthly calendar. I hope you will enjoy using it as much as I have enjoyed creating it! :)
Download the english version here. I hope you like the design and can put it to a good use!
Feel free to print the .png files for your own personal use, but please do not sell or host these files anywhere else without my permission.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése