2014/04/03

Az első csoda csomag


Előző blogbejegyzésemben már bemutattam nektek a Csinálj Ékszert kreatív csapatát, eljött hát az ideje, hogy elmondjam azt is mi lesz a "feladatunk". A dolog nagyon egyszerű ugyanis pont azt kell csinálnunk amit eddig is...Kreatívoskodni...Azzal a különbséggel, hogy ehhez most kapunk havonta ingyen alapanyagokat is, hogy legyen mit feldolgozni :) 
Itt hadd mondjam el, hogy nem tudok annyi mosolygós fejecskét idebiggyeszteni, hogy az megfelelően kifejezze milyen boldog voltam amikor ez kiderült de higgyétek el, hogy nagyonnagyon boldog voltam (és vagyok azóta is). És rendkívül izgatottak is voltunk csapattársaimmal (Sinister Sweets, Memelye, Fairy Nook Style és Zsizsik), hogy mi is lesz a mi kis csomagunkban.

Olyan izgatott voltam, hogy legszívesebben az egész családot kiültettem volna a kapu elé, nehogy elmenjen úgy a postás, hogy nem veszik észre én meg csak nem maradhatok otthon ilyen egyszerű ürüggyel, hogy csomagot várok és meghalok ha nem nézhetem meg azonnal mi van benne. Szerencsére kár volt aggódni a csomag rendben megérkezett csak én nem tudtam hazamenni megnézni (de mint látjátok aggodalomra semmi ok, nem haltam bele). Ami a várakozást illeti teljesen megérte, mert Alexandra rengeteg kinccsel elhalmozott minket: kaptunk számtalan fém alapot hozzájuk illő üveglencsével és epoxi matricával, medálokat, üvegcséket és üveggyöngyöket. Kaptunk továbbá mindenféle fém alkatrészt is és hozzá sok rekeszes tároló dobozokat. Nekem ezek a dobozok úgy megtetszettek, hogy a délutánom nagy része azzal telt, hogy nyitogattam majd csukogattam őket...

Bronz alapok és medálok
Bronz alapok és medálok
Üveggyöngyök
Üveg gyöngyök
Üvegcsék
Üvegcsék
A legédesebb elem
A legédesebb elem
Miután ráuntam a nyitogatásra csukogatásra szín szerint kiválogattam a gyöngyöket és azokban gyönyörködtem tovább.  Ennél a pontnál halkan megsúgom, hogy a többiek közben már rég elkészítették saját kreativitásuknak megfelelően az első csodás ékszereket én meg visszatértem a kis dobozkáimhoz és folytatódott a nyitogatás csukogatás. Olcsó játék hülye gy... Nagyon tetszenek na :)

Üveggyöngyök elpakolva
Üveggyöngyök elpakolva
Munka közbeni kupi új dobozkáimmal
Munka közbeni kupi új dobozkáimmal

Végül azért csak rászántam magam, hogy munkába álljak és készítettem 3 db évszakhoz illő kis szettet. 

Hogy kicsit lássátok, hogy is nézz ki a hobbi ékszerkészítés hoztam nektek egy ábrát: A baloldali képen az alapanyagok láthatóak (epoxi matrica, fém alapok és alkatrészek, üveggyöngyök, textil és bőr) a jobboldalin pedig az elkészült termékek, melyek ebben az esetben egy gyűrű, egy kis bross és egy bőr karkötő. A hozzávalók mind megvásárolhatóak Alexandra webboltjában (kivéve a bőr elemeket és a textilt. Ezek a helyi hobbiboltból jöttek).
Az elkészült apróságokat folyamatosan töltöm majd fel a facebook oldalamra, de addig is íme nektek egy kis ízelítő a tegnap éjjel készített ékszerekről és mivel még így is nagyon sok minden maradt a csomagból ennek a bejegyzésnek biztos lesz folytatása :)
Cseresznyés szett
Cseresznyés szett
A pöttyös az igazi
A pöttyös az igazi
Kokeshi babák
Kokeshi babák

3 megjegyzés:

  1. Hát ez tök jó! ^^
    De még mindig nem értem mi ennek a végkimenetele...csináltok ékszereket, feltöltitek...és? lesz valami nyertes, vagy a ti cuccaitokat fogja ő árulni, ti meg kaptok valami részesedést, vagy mi?
    Bocsi, hogy itt értetlenkedek, de nekem asszem lassú a felfogásom...=P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A verseny már meg volt és már nyertem :D
      Most pedig az lesz, hogy hónaponta kapunk alapanyagokat azt feldolgozzuk elküldjük a képeket, Alexandra pedig felteszi a weboldalára, hogy ilyeneket lehet csinálni a nála vásárolt alapokból. Plusz nyilván ezzel, hogy erről írunk mi is reklámozzuk őt. Szóval mindenki jól jár, csinálhatom amit szeretek és még fizetnem sem kell érte :)

      Törlés