2014/05/24

Csinálj Ékszert májusi kiadás

Emlékeztek még piciny kreatív csapatunkra? Na hát ebben a hónapban megkaptuk Alexandrától (Csinálj Ékszert) a második csomagot telis tele kincsekkel. Kaptunk láncokat, medál alapokat, üveggyöngyöt és egy irtó cuki picurka madárkát!

Mondanom sem kell, hogy alig vártam, hogy alkossak belőlük valamit és bár most csak egy részletet mutatok meg azt hiszem ezek sikerültek a legjobban és ami azt illeti most büszke is vagyok magamra :)

Az ékszerkészítés során ezúttal scrapbook papírt használtam alapul és tollakkal, kövekkel igyekeztem díszíteni apró kollekciómat. 

Csinálj Ékszert alapok
Csinálj Ékszert alapok
Virágos üveglencsék
Virágos üveglencsék
Táááddááá:
Tááááddddáááá
Májusi kollekció
Májusi kollekció


Mobiltelefon disz
Mobiltelefon disz
Bohém fülbevaló
Bohém fülbevaló
Fülbevaló klipsz
Fülbevaló klipsz
Virágos lánc üveggyönggyel
Virágos lánc üveggyönggyel


Remélem nektek is tetszik a mini nyári kollekció :)
Ha kedvetek támadt hozzá, a használt tartozékok nagy részét megtaláljátok Alexandra boltjában.
A kedvenceim linkjeit pedig ki is gyűjtöttem nektek:



További képeket facebook oldalamon találhattok.


2 megjegyzés: