2015/07/17

Esküvői ékszerek: I. rész

A héten fejeztem be egy rendelésre készülő esküvői albumot és annyira benne ragadtam a témában, hogy a júliusi CsinàljÉkszert! projektem is esküvős lett. 2 bejegyzés lesz róla, először a karkötők elkészítését mutatom be a következő bejegyzésben pedig a fülbevalókról és nyakláncról lesz szó.


A karkötőkhöz memóriadrót alapot használtam és ezt díszítettem különböző elemekkel. Ezek a karkötők nagyon egyszerűen és gyorsan elkészithetőek. Körülbelül negyedóra alatt csináltam 4-5 darabot.


Először is vágjunk akkora darabokat a memóriadrótból amekkora jó nekünk: Én kapocs nélküli karkötőket csináltam ezért akkorára készítettem őket, hogy még pont feltudjam húzni a kezemre. Ehhez érdemes egy egyszerűbb próba darabot készíteni és utána már ehhez képest gyorsan eltudjuk készíteni a többit is ugyanekkora méretben.

1

3


4

Az első karkötőhöz ezüst kapcsoló elemet használtam, ennek a 2 végére hajtottam rá a memóriadrótot, majd ráragasztottam egy cabochon rózsát.
A második karkötőhöz antikolt bronz madár összekötőelemet használtam. Az összekötő elemet óvatosan kézzel kicsit meghajlítottam majd a méretre vágott drótot ráhajlítottam.
A harmadik, negyedik esetben tekla gyöngyöket használtam díszítésképp. A tekla gyöngyökkel is igen sok fajta karkötőt lehet készíteni, például egyszerűen felfűzhetjük őket a drótalapra, vagy egy szerelőpálca és különböző méretű gyöngyök segítségével is szép eredményt kaphatunk. A harmadik esetben a gyöngyös karkötőmet még egy kis masnival is díszítettem. 

Ha tetszett a bejegyzés ne felejtsétek el, hogy Alexandra boltjában (Csináljékszert)  most 10% kedvezmény jár az alábbi ékszeralapokra amennyiben a "KCS10" kuponkódot használjátok(*):
Masni


*A kód 2015.07.31-ig érvényes. Más kuponkóddal nem vonható össze, de egyéb akciókkal, például mennyiségi kedvezményekkel igen. A kódot csak regisztrált felhasználók tudják igény bevenni!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése