2016/02/12

Új kreativnaptáram

Úgy döntöttem, hogy 2016 lesz az én évem, pontosabban a Soadyart éve. Nagyon sok tervem és ötletem van kreativ kis vállalkozásomat illetően. Ezeknek azonban már nem volt elég a régi saját készítésű naptáram. Ezért aztán rendeltem egy Heidi Swapp kalendáriumot, amelyről pár képet már mutattam is a Scrapfellow gallériában
Ennek a naptárnak az a nagy előnye az előzővel szemben, hogy bármikor tudok bele plusz lapokat tenni, illetve a kreativ kitöréseimet is nyugodtan kiélhetem rajta, mert nem kell attól félnem, hogy betelik és nem lesz hová írnom a fontos dolgokat a sok ábrácskától vagy épp matrica áradattól. Ráadásul a naptárnak kis zsebei is vannak, amibe plusz dekor elemeket és fontos cetliket tárolhatok, mert jellemzően papírcafatokra írom fel a legfontosabb dolgokat mielőtt a naptárba belekerülnének.
A naptárat elsősorban Dekorella dekortapaszokkal és Scrapfellow papírokkal, kártyákkal és kiegészítőkkel díszítem. Tegnap kipróbáltam az új Scrapfellow planner pecséteket is, amelyek méretben pont megfelelnek az amúgy elég pici naptárlapjaimnak(FONTOS MEGJEGYZÉS: ezeket most Panyi Zsuzsi blogján meg is nyerhetitek, úgyhogy nézzetek be hozzá is miután ezt végig olvastátok :) ).

Az utóbbi időben elkezdtem saját készítésű elemeket is használni. Most például plusz oldallapokat készítettem a bevásárlásokhoz és hogy legyen terem a jegyzetelésnek is, ezeket a lapokat láthatjátok az első két képen. A bevásárlólistát és  jegyzetlapot ingyen le is tölthetitek INNEN, de kérlek titeket csak saját célra használjátok.

Kellemes hétvégét és Valentin napot nektek! :)








3 megjegyzés:

  1. Teljesen üresen vetted és minden lapját Te csináltál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a csíkos szélű lapok például eredetileg is benne voltak. Én csak 1 pár plusz lapot raktam hozzá :)

      Törlés
  2. Apple Cherry Apple Apple Apple Salsa Recipe - Tinium Arts
    ‎Titanium Art of the Apple · titanium damascus knives ‎Apple Honey · titanium road bike ‎Apple Honey · ‎Apple titanium trimmer as seen on tv Cream Syrup microtouch solo titanium · ‎Apple titanium stronger than steel Cinnamon

    VálaszTörlés