2015/10/28

Csináld magad: Betonékszer


Szóval betonékszer. 
Elsőre furcsán hangzik és ha valaki azt mondja nekem fél évvel ezelőtt, hogy én beton ékszert fogok egyszer készíteni, sőt hogy még hordani is fogom. Hát jót röhögtem volna, és most mégis a kedvenc ékszerem lett. Az elkészítése pedig nagyon egyszerű.


Használt alapok:
- szilikon öntőforma
- aranyfólia







Miután kikevertem a betont, szilikon öntőformába öntöttem és hagytam megszáradni. (Majd 48 órát állt mert nem értem rá vele foglalkozni így nem tudom mennyi idő kell a száradáshoz, de látszik rajta ha megszáradt.) Ezután átlósan ragasztottam rá aranyfóliát és medálalapra illetve gyűrűalapra ragasztgattam őket. Az eredménnyel teljesen megvagyok elégedve most már csak azon gondolkozom mivel kombinálhatnám még :)



Ha hasonló ékszert szeretnél készíteni, Szandránál (Csinálj Ékszert!) még pár napig akciósan juthatsz hozzá az ékszerbetonhoz. Ha pedig több inspirációra vágysz kövess facebookon is! :)
 facebook







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése