2016/01/01

Elkezdődött

Hát itt tartunk: 2016 van. Elég hihetetlen, baromi gyorsan el telt ez az év is de úgy döntöttem, hogy 2016 lesz az én évem, és nagyon sok tervem van, úgyhogy kivételesen nem is bánom, hogy elkezdődött.



Ami a 2015-ös évemet illeti legfőképp azt mondhatom rá, hogy gyors volt. Sok rossz dolog történt de sok jó is és elsősorban ezekre próbáltam fókuszálni. A legfontosabb a Soadyart szempontjából talán az volt, hogy áprilisban egyéni vállalkozást indítottam, hogy a hobbiból elkezdett ékszerkészítés a mindennapjaim részévé váljon, illetve az, hogy gyakorlatilag egyből utána találtam olyan boltokat amelyek hajlandóak voltak bevenni és árusítani a termékeimet.



Fontos mozzanat volt az is, hogy júliusban bekerültem a Scrapfellow kreatív csapatába. Ezzel egy gyakorlatilag ismeretlen világ tárult elém. Rengeteg kedves új embert ismertem meg és nagyon sokat tanultam a scrapbookozásról, kreatív emlékmegőrzésről és kreatív naplózásról. 
Az évem utolsó nagy mozzanata pedig a decemberhez kapcsolódik amikor is elkezdtem vásárokra vinni a termékeimet. Amennyire féltem attól, hogy milyen lesz egy pult mögött állni és várni/mosolyogni/beszélgetni idegen emberekkel annyira élveztem az egészet és itt is csodálatos emberekkel és kedves készítőkkel ismerkedhettem meg.



Összességébe véve jól telt az év, főleg azért mert olyan sokan itt voltatok nekem. Elsősorban Áginak (Scrapfellow) és Szandrának (CsinálÉkszert!) tartozom köszönettel amiért bevettek kreatív csapatukba. Szandrának és a teljes CsináljÉkszert! kreatív csapatnak pedig külön köszönettel tartozom, mert ők tették lehetővé azt, hogy megértsem/átlássam hogyan működik egy vállalkozás és hogyan ne bukjak bele már az elején. A Szeretjük bolt Ágijának is nagy köszönettel tartozom, hiszen ő volt az aki elsőként "befogadta" az ékszereimet és azóta is folyamatosan lelkesít, tanácsokkal lát el. 
Neked pedig, kedves olvasom, hálásan köszönöm, hogy itt voltál velem a blogon, facebook vagy instagram oldalamon és remélem 2016-ban is velem tartasz, hogy együtt fedezzük fel a kreativ világ kimeríthetetlen csodáit.
Boldog Új Évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése