2016/01/14

Egyedi telefontok egyszerűen

Imádom a telefonom, a világ összes pénzéért sem cserélném le. Mindent tud amire szükségem van és még a zsebembe is befér, ami a mai telefonoknál már egyre ritkábban mondható el, már csak a zsebeim mérete miatt sem. Szóval van egy tök jó telefonom, de nagyon nehezen kapok hozzá (tetszetős) tokot, ezért amikor az előzőt elnyűttem felkutattam az egész várost, hogy találjak egy olyat amit én magam tudok díszíteni. 




Végül egy rózsaszín oldalú, hátul átlátszó tok mellett döntöttem. Eredetileg tiszta fehéret szerettem volna amit dekortapasszal lehetett volna díszíteni de olyat nem találtam. Ezért aztán az átlátszó tok mellett döntöttem és ehhez vágtam ki különböző hátlapokat a Scrapfellow papírjaimból.



Az első hátlaphoz először rátettem a tokot a kiválasztott scrapbook papírra, körberajzoltam, majd kicsit beljebb is körberajzoltam és kivágtam. Hogy a papír szélei szépek legyenek saroklyukasztóval kerekítettem le a kivágott lapot majd addig igazgattam amíg pont belefért a tokba. Ezek után újból rátettem a tokot a már kivágott hátlapra és berajzoltam a kamera helyét is. Ezt is addig igazgattam kisollóval amíg pont megfelelt a műanyagtok méreteinek. 
A többi papírból már gyerekjáték volt az első hátlap mintájára újabb hátlapokat készíteni, úgyhogy csináltam is egyből 4 darabot. Most ha akarom a telefon tokom aranyszínekben pompázik, ha akarom, csajos virágos vagy épp fekete-fehér csíkos, komoly a hangulatomnak, körömlakkomnak vagy ruházatomnak megfelelően. Ugye milyen jól mutatnak? :)



3 megjegyzés: