2016/11/21

Az adventi koszorúm

Tavaly egy kicsit későn de sikerült adventi koszorút készítenem. Igazából már lemondtam róla amikor egy vásáron találkoztam a Tek-Tek fonalaknál egy csodás horgolt koszorúval, kicsit beszélgetve a kiállítókkal szépen összebarátkoztunk és megmutatták, hogyan tudok koszorúra horgolni. Helyben vettem is Tek-Tek Barbante fonalat és olyan lelkes voltam, hogy amint hazaértem azonnal neki is álltam. Jó pár napig tartott a horgolás (sőt, hogy őszinte legyek nem is fejeztem be teljesen, ,mivel a koszorú alja úgysem látszik, lustaságfélegésség címszóval úgy döntöttem oda nem kell horgolás). A koszorút ezek után a Rayherben vásárolt gyertyákkal és apróságokkal díszítettem (a száraz díszeket egyszerűen gombostű segítségével tűztem bele a koszorúba).
Az eredménnyel teljesen elégedett voltam. Elbírt volna még egy kis díszítést, dehát ismertek, szeretem az egyszerű dolgokat és úgysem lett volna erre több időm. 
És bár még gondolkozom a díszek kicserélésén, idén is ugyanezt a koszorút fogom használni :)
És Ti? Milyen az adventi koszorútok? Sajákészítésű esetleg vesztek valahonnan?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése